"Pakistanla bir-birimizə dəstəyi davam etdirəcəyik" - Prezident
24 Fevral 2025
15:30 - 24 Fevral 2025
24 fevral 2025-ci il tarixində “ASAN xidmətindeksi” üzrə 2024-cü il qiymətləndirmənəticələrinə dair təqdimat keçirilib.
Manset.az xəbər verir ki, tədbirdə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanındaVətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrəDövlət Agentliyinin, “Azərişıq” ASC-nin və müxtəlifqurumların rəhbər vəzifəli şəxsləri iştirak ediblər.Qiymətləndirilmənin keçirilməsində əsas məqsəddövlət xidmətləri haqqında məlumatların vahidmənbədə sistemləşdirilməsi, xidmətdənyararlanma və xidmət üçün ödəniş imkanlarının,şikayət mexanizmlərinin inkişaf etdirilməsi, şəffaflığın təmin olunması, əməkdaşlarınpeşəkarlıq səviyyəsinin ölçülməsi və ən əsas daelektronlaşdırılma ilə bağlı prosesinsürətləndirilməsi yolu ilə bu sahədə idarəetməninçevikliyinin təmin edilməsi, təhlil vəproqnozlaşdırma imkanlarının artırılmasıdır.
2024-cü ildə Dövlət Agentliyi tərəfindən 37 mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının 167, 23 yerliicra hakimiyyəti orqanının 89 və 15 hüquqi şəxsin44 xidməti daxil olmaqla, ümumilikdə 300 xidmətqiymətləndirilib. Qeyd edək ki, “Azərişıq” ASC vətəndaş məmnunluğunu və əlçatanlığını artırmaqməqsədilə xidmətləri onlayn platformayainteqrasiya etmiş və göstərdiyi 18 adda xidmətdən15 xidmət üzrə e-gov.az və ya e-service.azerishiq.az portalı vasitəsilə müraciətetmək imkanı yaratmışdır. Tərəfimizdən DövlətXidmətlərinin Elektron Reyestrinə (DXR) daxiledilmiş xidmətlərin 2024-cü il üzrə xidmətsəviyyəsinin ölçülməsi, məlumatlarıntoplanılmasını, yoxlanılmasını, təhlilini vəqiymətləndirilməsini aparmaq üçün “ASAN xidmətindeksi”ni təşkil edən 155 adda meyarlar vəaltmeyarlar üzrə tərəfimizdən ümumilikdə 775sorğu cavablandırılmış, əsaslandırıcı sənədlərtəqdim olunmuşdur.
Tədbirdə mərkəzi icra hakimiyyəti, yerli icrahakimiyyəti və hüquqi şəxslər üzrə “ASAN xidmətindeksi” qiymətləndirilməsi nəticələri açıqlanaraqqeyd olunub ki, “Azərişıq” Açıq SəhmdarCəmiyyəti “ASAN xidmət indeksi”ninqiymətləndirmə tarixində ötən ilki 98.31%-likrekord nəticəsini yeniliyərək bu il də 99.60% rekord nəticə əldə edib. Ötən illərdə də “Azərişıq” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti xidmətlərin keyfiyyətininartırılması sahəsində mühüm uğurlar qazanmış, xidmət keyfiyyətinə görə dövlət qurumlarıarasında ön sıralarda yer almışdır. 2024-cü il üzrəəldə olunan nəticə “Azərişıq” Açıq SəhmdarCəmiyyəti tərəfindən həyata keçirilmiş sistemli vəməqsədəuyğun islahatların nəticəsidir. Bundansonra da “Azərişıq” ASC tərəfindən xidmətləringenişləndirilməsi, elektronlaşdırılmasıistiqamətində işlər davam etdiriləcək və növbətiillərdə də müştəri məmnunluğunun yüksəksəviyyədə saxlanılması üçün tədbirlər görüləcək.
Digər xəbərlər
Xəbər xətti
Ən son xəbərləri səhifəmizdən də izləyin